macrofotografie


Wandelen doe ik graag. Dat komt goed uit want hond Chiqo scharrelt ook graag in de buitenlucht. In de natuur is altijd wel iets moois te vinden en ik fotografeer er dus ook op los tijdens de wandelingen. Gewoon met m’n telefoon. Vooral macrofotografie ofwel dichtbij fotografie heeft m’n interesse.
Hier een foto van mezelf in ‘actie’.

Of het nu stenen, mosjes, hout of bloemetjes zijn. Altijd vind ik wel iets inspirerends.

En Chiqo…die banjerd om me heen.

En zo ziet een macrofoto er dan uit: Afgebroken hout.

Maar ook Jiskepoes is één van mijn favoriete onderwerpen.

Geef een reactie

