hobbii

Onlangs kreeg ik een mail van L. Ze is marketing medewerker bij Hobbii. Dit is een online wolwinkel. L. had mijn site gevonden op het world wide web. En kwam toen vervolgens met de vraag of ik al eens heb gewerkt met sponsors.
Eh… nee…
To cut a long story short: ik mag hun garen uittesten! Vorige week ontving ik een pakketje sokkenwol van Hobbi. Wat een verrassing!


De gele bolletjes zijn 50 grams sokkenwolletjes van de Deense garenproducent ‘Mayflower’. Dus genoeg om er mooie sokken van te breien. Iets met een ajour of misschien wel kabeltje. Het is heerlijk zacht garen. 75% superwash wol/ 25%nylon.

Die twee strengen zijn ook van ‘Mayflower’ en hebben dezelfde samenstelling als die gele bolletjes. Deze strengen zijn hand geverfd. Uit één streng haal ik één paar sokken. Aangezien ik liever geen twee paar dezelfde sokken wil breien moet ik even bedenken of ik één streng ga combineren met een effen kleur uit mijn eigen stash (voorraad).


Hobbi is dus een online wolwinkel en bestaat al 4 jaar in Scandinavië. Sinds maart werken ze ook vanuit Nederland. Hierboven (foto) enkele medewerkers van binnen en buitenland. Hobbii heeft een grote selectie aan garens en eco-garens maar ook breinaalden, haaknaalden en boeken. De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
(sponsor: Hobbii.nl)

Ik popel om met dit garen aan de brei te gaan! Wordt vervolgd…

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. anja
    nov 07, 2018 @ 21:00:29

    Toeval? Eerst zie ik op het blog Hildehaakt een prachtig kleed, gehaakt met garen van Hobbii, volgende blog dat ik ga lezen is het jouwe: en ook jij schrijft over Hobbii. Ik had er nog nooit van gehoord, maar op deze manier krijgen ze snel naamsbekendheid in Nl. Ben benieuwd hoe je sokken eruit gaan zien (en ben best wel een beetje jaloers op je dat je mag test breien, lijkt mij ook zo leuk om eens te mogen doen!)

    Beantwoorden

  2. Lize
    nov 08, 2018 @ 06:36:27

    Leuk dat je het garen mag testen. Ik ben alvast benieuwd naar je review.

    Beantwoorden

  3. Trackback: sokkerdesok | froukje's weblog
  4. Trackback: so if you take care of me, maybe I’ll take care of you | froukje's weblog

Plaats een reactie