work in progress

Work in progress, een wip, zo noem je een brei-project waar je mee bezig bent. Naast de paarse sokken, die ik op de pennen heb staan, is dat deze omslagdoek. Het breit fijn, ik brei met drops alpaca. Eigenlijk wil ik deze sjaal af hebben omdat ik zo graag met het garen, wat ik kocht op de breidagen, aan de gang wil.
Maar ik ben streng voor mezelf. Ik moet dit project eerst af hebben voor ik aan de volgende sjaal begin. Ik heb, naast deze sjaal, namelijk nog twee andere sjaals op de pennen staan…

De ajour rand is bijna klaar, dan voeg ik zwart en donkerrood toe. Ben benieuwd hoe het geheel eruit gaat zien.

Janlief is inmiddels weer thuis. Hij mocht het ziekenhuis verlaten met een tasje vol medicatie. De niersteen is nog aanwezig vandaar ook dat Jan nog pijnmedicatie heeft. Afwachten dus.
Ondertussen zit ik midden in de tentamenweken. Gisteren een assesment moeten doen, gelukkig kon ik dit beoordelingsprogramma met een acht (!) afsluiten. Vervelend was wel dat ik Jan niet zelf op kon halen uit het ziekenhuis. Gelukkig was Jildou zo lief om haar stiefvader naar huis te rijden. Jan kreeg vandaag het kussen (zie eerste foto) van haar: beter-schaapjes!
Zo leuk.

Sporen van de eerste nachtvorst van dit najaar.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Joke
    Nov 08, 2017 @ 15:22:30

    Proficiat Froukje Super n acht! Vast Verdiend!!! En wat Fijn dat Jan weer lekker bij jou thuis is! Lieve Groetjes van mij ❤

    Beantwoorden

  2. stella
    Nov 09, 2017 @ 07:23:50

    we gaan duimen dat de steen gauw gaat verdwijnen, heerlijk dat Jan weer thuis mag zijn, dat is altijd prettiger dan in een ziekenhuisbed!
    Dan zelf een acht gehaald! dubbel gefeliciteerd!
    warme groet,

    Beantwoorden

  3. Martine
    Nov 14, 2017 @ 19:44:37

    Beterschap voor Jan!
    En succes om vol te houden dat je geen nieuw project begint 🙂 Ik ben zelf op dit moment gewoon met te veel dingen tegelijk bezig 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

