ratjetoe III

Onze achtertuin staat in bloei. De klimhortensia geurt heerlijk en laat haar prachtige bloemen zien. Net als de roos trouwens. Onze tuin: Een postzegel van 6 bij 12 meter maar het zit er prima.


Tussen de bedrijven door brei ik aan een sok. Ik heb sokken opgezet met Scheepjes Invicta Matterhorn. Een streepje, breit altijd fijn!
Maar met het warme weer is het ook wel lekker om even weg te duiken in een mooi boek.

Ik belde gistermorgen de tandarts om te vragen of hij nog een gaatje had…dat had hij…gistermiddag al. Tandartsbezoek: niet echt een favoriet bezoekje van me, voor wie wel eigenlijk? Maar goed: wat moet, dat moet. En bovendien, ik zie die beste man meestal maar twee keer per jaar. Toch was ik blij te horen dat ík geen gaatje had. Daarom mocht ik aansluitend aan het tandartsbezoekje even lekker struinen door de kringloop.
En zo trakteerde mezelf op een boek: Marion Pauw ‘Daglicht’. Ben benieuwd naar haar schrijfstijl, ik houd wel van Nederlandse thrillerschrijvers m/v.
Nog een laatste foto om dit blogje mee af te sluiten.
Chiqo geniet op zijn eigen wijze van onze achtertuin: Lekker liggend op de tegels met zijn waterbakje op pootafstand.
Fijne Pinksteren!

Geef een reactie

