kleurige streepjes

Zo nu en dan brei ik een streepje aan mijn sjaal. Patroon: Trees van Puk Vossen. Gewoon 120 steken met nld 3 mm en rond breien. In totaal gebruik ik 17 kleuren. Streepjes breien is leuk: steeds weer combinaties bedenken.

Ik brei weinig momenteel. De tentamenweek staat voor de deur en dat betekend voor mij dat ik veel met mijn snuitje in de boeken zit. Ik hoop dat ik ook deze periode weer zonder kleerscheuren door kom.

Gewoon een kwestie veel studeren en de informatie niet vergeten.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Marijke
    Apr 15, 2017 @ 13:59:45

    Alvast succes met je tentamens. Hopelijk de komende dagen toch wel even wat vrije tijd om te breien. Fijne Pasen.

    Beantwoorden

  2. Martine
    Apr 18, 2017 @ 20:22:53

    Succes met het studeren! Welke opleiding doe je?

    Beantwoorden

  3. Frieda Vanbelle
    Apr 22, 2017 @ 11:47:18

    Hallo ik volg sinds kort uw blog. Kan u me een tip geven hoe men bij streepjes breien met rondbreinaald kan vermijden dat er een zichtbare overgang, lees ongelijkheid in de strepen is bij het wisselen van kleur? Ik probeerde al enkele technieken maar geen enkele gaf echt een mooi resultaat… Bedankt voor uw tip! Frieda

    Beantwoorden

Geef een reactie

