beschuit met muisjes

Gisteren heb ik mijn kleine neefje in real life gezien én vast mogen houden. Wat een prachtig kereltje. En zo klein! Moos is de eerste van een nieuwe generatie in onze familie. Bijzonder!
Met kleine Moos op mijn arm kwamen bij mij ook de herinneringen los aan toen m’n eigen kinderen geboren werden. Ik weet dat mijn zoon bij de geboorte nog kleiner was dan Moos! Terwijl ik Moos al zo klein vind.
Nee, het vestje is nog niet af, dat geeft niet. Het past hem toch nog niet.
 :
Lieve Moos: Groei, geniet en geef. Lach, laat gaan en leef. Straal met je aanwezigheid en blijf jezelf…altijd!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Martine
    Mrt 22, 2017 @ 19:55:59

    ♥♥♥

    Beantwoorden

Geef een reactie

