Kiezen en vestje

Ook ik zal het potloodje ter hand nemen vandaag. Zeker! En ik ben niet zwevend, nee, ik ben er wel uit. Dit na de kieswijzer toch even te hebben geraadpleegd.
Maar of ik nu zoveel vertrouwen in de politiek heb?
Wat ik ook lastig vind is, om mijn eigen mening te vormen, in een tijd dat ik zelf twijfelt aan het nieuws dat mij via de media bereikt. Wat kan ik geloven en wat niet.
Afbeeldingsresultaat voor verkiezingen
Ik verbaas me over het feit hoe gemakkelijk een staatshoofd feiten kan verdraaien en dat de vólgers dan die onwaarheden voor waarheid aannemen puur om wie het verkondigd. Dat dat zo gemakkelijk gaat verbaast me eigenlijk wel. Zo gebeurd het overal. Niet alleen op internationaal gebied.
Iedereen heeft zijn eigen waarheid. Het wordt lastig wanneer iemand met zijn/haar mening indoctrinerend bezig is. Dan wordt het eng. En dat, zo kan ik melden, komt niet alleen voor op internationaal gebied.

Zo dat was even mijn statement.

Terug naar m’n breiseltje! Wat is het toch heerlijk om gewoon je gedachtes te richten op alleen je bolletje wol, je breinaald en het projectje wat er onder je handen ontstaat!
Vanmiddag een poging gedaan om de vorderingen van mijn top-down babyvestje netjes op de foto te krijgen. Valt niet mee met een nieuwsgierige Jiske-poes 😉
Poging 1:
 :
Poging 8:
 :
Poging 11: Jaaaaa, hier is het vestje goed zichtbaar zonder poes of poot!
 :

 

 

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. joke Steennis
    Mrt 15, 2017 @ 15:36:34

    Dat wordt vast n heel mooi vestje!
    Groetjes Joke

    Beantwoorden

  2. heida jan
    Mrt 15, 2017 @ 19:02:36

    wordt toppie

    Beantwoorden

  3. Atelier Rosan
    Mrt 16, 2017 @ 08:53:16

    Lijkt mij leuk om te breien! Ik heb lang geleden ook eens iets top down gebreid, voor een volwassene. Dat was inderdaad tof omdat je dan ook direct kon zien of het wel paste. Dit vestje interesseert me ook wel, eerlijk gezegd. Er is namelijk een babyboom in onze omgeving bezig. Laat je mij eens weten welk patroon je volgt? Bedankt!

    Beantwoorden

Geef een reactie

