ziekjes

Ziek, zwak & misselijk. Dat was mijn status afgelopen week. Normaliter gaan de virussen aan mij voorbij maar deze keer werd ik wel gevloerd door één.
Op maandag al eerder van stage thuis gekomen en met hoofdpijn meteen mijn bed in gedoken. Dinsdag de moed bij elkaar gepakt en toch naar school gezet om drie colleges te volgen. Bij thuiskomst meteen mijn bed maar weer in. Woensdag verruilde ik op gezette tijden bank & bed. Koorts en lamlendig. En zo verliep ook de rest van de week. Tjonge…ik ken dit niet. Geen fut om ook maar iets te doen, breiwerkjes bleven onaangeraakt. Vandaar dus dat het van de week ook stil bleef op mijn blog. Inmiddels zijn de symptomen van het virus verdwenen, jammer genoeg wel samen met mijn conditie.
 :
Vanmorgen m’n breiwerkje maar weer eens opgepakt.
Op de beurs had ik twee bolletjes blauwe katoen gescoord.
Een mengsel van katoen/acryl.
Ik ben begonnen met een klein babyvestje van Drops (20-15) Wat een lief patroontje hé…

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. stella
    Feb 19, 2017 @ 10:31:59

    Meis, dit was te verwachten, er lag iets teveel op je bordje, dus neem nu even tijd nemen om weer bij te laden!
    leg de lat nu eens even niet zo hoog!
    het is inderdaad een pracht van een vestje, maar neem ook voor dit De Tijd!
    warme groet

    Beantwoorden

  2. Lize
    Feb 19, 2017 @ 15:48:04

    Veel beterschap!

    Beantwoorden

  3. Tijm
    Feb 21, 2017 @ 17:04:33

    We zijn toe aan goed weer.
    Mooi koek, dat vestje, leuk patroon

    Beantwoorden

Geef een reactie

