foutje

Via Martine hoorde ik dat bepaalde foto’s niet zichtbaar waren op mijn weblog. Bedankt voor je reactie!
Toen ik mijn blog maakte stonden de foto’s er keurig tussen, dus ik had tot nu toe geen idee dat de foto’s niet zichtbaar zouden zijn.
Ik heb één en ander aangepast en hoop dat alle foto’s nu ook weer voor de lezers zichtbaar zijn.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Martine
    Feb 06, 2017 @ 20:22:31

    Graag gedaan!
    En alles is perfect zichtbaar nu 🙂

    Beantwoorden

  2. anja
    Feb 07, 2017 @ 09:15:57

    Ik had net een crash gehad op mijn laptop (gelukkig werkt ‘ie weer) maar ik dacht dus dat het daar mee te maken had, niet eens bij nagedacht dat anderen hetzelfde probleem zouden hebben!

    Beantwoorden

  3. loesje
    Feb 07, 2017 @ 22:36:02

    Vreemd, maar ik kon alle foto’s zien.

    Beantwoorden

Geef een reactie

