garen

My problem isn’t that I buy too much yarn,
my problem is that I shop faster than I knit!

Mijn probleem is niet dat ik teveel garen koop,
mijn probleem is dat ik sneller koop dan ik kan breien!
(foto: ik in mijn nopjes, alweer wat jaartjes terug, in Oldenburg)

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lize
    Jan 16, 2017 @ 06:48:34

    Ik heb hetzelfde probleem

    Beantwoorden

  2. joke Steennis
    Jan 16, 2017 @ 08:10:55

    Ooo HEERLIJK zoveel keus!!!! Wauww

    Beantwoorden

  3. Atelier Rosan
    Jan 17, 2017 @ 14:05:47

    Laat ik nu ook dat probleem hebben….

    Beantwoorden

Geef een reactie

