sokken

Het eerste paar sokken gleed gister van mijn pennetjes. Een lekker dik paar op naald 3,5 mm. Het is een verjaardagscadeautje voor mijn zus. Ik weet dat ze een paar zelfgebreide sokken wel kan waarderen! Gebreid van Opal Cabaret. Natuurlijk met een ‘koffie-boontjes-boord’.

Zus en ik schelen 5 jaar. Met broer tussen ons in. Hieronder een foto van heel wat jaartjes geleden. Ach, wat moet ik zeggen: niets veranderd? Toch?

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. tijmdefries
    Jan 13, 2017 @ 15:14:27

    Heel erg dank lieve zus!!! Ze zijn prachtig en de Tony chocolade erg lekker! ❤️

    Beantwoorden

  2. Atelier Rosan
    Jan 17, 2017 @ 14:06:41

    Let maar op want voor je t weet ben je sokkenbreiverslaafd. 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

