verrassing

De vlog van Puk Vossen volg ik al enige tijd. Puk heeft altijd wel iets leuks en inspirerends te melden.
Zo zat ik afgelopen donderdag ook weer met m’n snuitje voor de pc want Vlog #37 stond online. Met enige regelmaat heeft Puk ook ‘weggevertjes’ ofwel ‘give-aways’. Dat is een verloting. En zo ook in deze vlog. Niets vermoedend bekeek ik de trekking. En jawel…Puk trok mijn naam uit de yarnbowl! Zo! Daar wordt je dan wel heel erg blij van! Meteen een appje de wereld ingestuurd met de tekst: ‘Jipppppiiaaaaajjeeeee! Ik heb garen gewonnen!’  en mijn dag kon niet meer stuk!


Op oudjaarsdag kwam de pakjesbezorger met het doosje met garen. Nu kon ik het vast houden en voelen! Twee strengen van Manos del Uruguay-Alegria. Dit garen is 75% merino en 25% polyamide. ‘Style in Living’ uit Dongjum importeerd Manos del Uruguay garens. Afke van ‘Style in Living‘ had het garen voor deze give-away beschikbaar gesteld. Dank je wel Afke! En natuurlijk dank je wel Puk!

Op Ravelry zie je de mooiste projecten voorbij komen van dit garen. Het is geschikt voor sokken. Maar ik denk niet dat ik er sokken van ga maken. Beetje zonde om zulk mooi garen in je schoenen te verstoppen. Ik denk dat ik het verwerk in een mooie shawl!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anneke
    Jan 03, 2017 @ 10:04:28

    Gefeliciteerd Froukje wat hardstikke fijn

    Beantwoorden

  2. Anita
    Jan 03, 2017 @ 11:39:03

    Ja zeg, jij bent toch wel een boffert.
    Die strengen komen precies op de goede plek.
    Geen sokken van breien hoor! Hi hi hi

    Beantwoorden

  3. joke Steennis
    Jan 03, 2017 @ 15:10:33

    SUPER leuk dat jij dat mooie garen gewonnen hebt!

    Beantwoorden

Geef een reactie

