garenkom

Zo nu en dan mag het gewoon even, jezelf verwennen. Ik heb mezelf op een yarn bowl getrakteerd. Al verschillende keren zag ik ze voorbij komen op internet. Vaak van porselein. Tot mijn verrassing had breivriendin M houten yarn bowl’s ingekocht. En kon ik via haar één bemachtigen. Prachtig toch? Nu rolt m’n bolletje niet meer rond op de grond maar blijft keurig in het kommetje liggen!

Ik ben polswarmertjes aan het breien, met m’n favoriete boordsteek: ’t koffieboontje. Dochterlief had bij mijn een verzoekje neergelegd voor dit projectje. Natuurlijk geef ik gehoor aan dit verzoek. En: ze zijn bijna af hoor Jildou!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Geertje
    Dec 16, 2016 @ 16:15:40

    Wat zijn ze mooi geworden ,en heel handig zo’n garenkom !
    Wens je een fijn weekend toe .
    Hartelijke groet ,Geertje

    Beantwoorden

  2. Angela
    Dec 16, 2016 @ 16:17:48

    O, dat lijkt me handig, en een mooie pot.
    Groet,

    Beantwoorden

  3. Marianne
    Dec 16, 2016 @ 16:38:17

    Waar te koop

    Beantwoorden

  4. stella
    Dec 17, 2016 @ 07:15:27

    ooo dit is het voor mij, waar kan je dat kopen?

    Beantwoorden

  5. Atelier Rosan
    Dec 17, 2016 @ 14:53:30

    Zo’n garenkom, dat zou ik nu ook nog wel willen!

    Beantwoorden

  6. Natascha
    Okt 12, 2017 @ 04:08:46

    Beste Froukje, ik ben voor mijn schoonmoeder op zoek naar het patroon van deze mofjes, met die mooie koffieboontjes steek. Het boek waar het patroon in staat kan ik nl nergens bestellen. Ik hoop dat je het patroon voor me hebt. Graag hoor ik van je. Vriendelijke groeten, Natascha

    Beantwoorden

Geef een reactie

