onstuimig

De eerste herfststorm raast over Nederland. Tijdens het wandelen waaiden de blaadjes ons om de oren. Donkere wolken jaagden langs de lucht. Het kraakte verraderlijk in het bos.  Ik ben geen fan van harde wind, het maakt me onrustig.

Mijn oma Froukje niet, zij genoot van stormachtig weer. Zij ging dan juist wandelen langs de grote bomen die zwiepten, zwaaiden en raasden in de wind. Bomen kunnen bulderen in de wind.

De trui die ik voor Jan-lief heb gemaakt is af en hij heeft hem gisteravond al aan gehad tijdens Heerenveen-Vitesse in het stadion. Lekker warm onder zijn winterjas.

Patroon van drops, of the sea. Een goed patroon. Ik heb tweedgaren van de Zeeman gebruikt. Er zit een raglanmouw in. Ik ben hier niet helemaal tevreden over. Misschien komt het door het dikke garen dat het wat grof lijkt.

Nog even een foto van eerder deze week.
Zo prachtig dat bladtapijt op de grond!

 

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Angela
    Nov 20, 2016 @ 18:19:18

    Eng hoor, wandelen in het bos met zo’n storm.😳
    En de trui is goed gelukt.

    Beantwoorden

  2. heida jan
    Nov 21, 2016 @ 18:09:36

    leuk

    Beantwoorden

Geef een reactie

