samen sterk zonder stigma

Al een aantal jaren draag ik stichting Samen Sterk Zonder Stigma een warm hart toe. Door dit interview kan ik ook mijn steentje bijdragen. Het is best even slikken, mijn verhaal echt op facebook langs te zien komen.
Juist omdat ik ambassadeur ben van deze stichting wil ik er vooral niet geheimzinnig over doen, want het blijft belangrijk dit onderwerp bespreekbaar te maken. Hier een linkje naar het interview.sszs

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Annemarie
    Okt 09, 2016 @ 13:51:06

    Ik heb het interview gelezen en ik vind je een dapper en prachtig mens. Inderdaad mensen zien het niet als het aan de buitenkant zit. Ik maak dat in mijn werk als casemanager verzuim vaak mee. Zelf vind ik het soms ook lastig om me in te leven in de wereld van een psychisch patiënt. Het is tenslotte makkelijker als iemand met zijn been in het gips zit, dan is het vrij duidelijk wat iemand niet kan. Fijn dat je het interview deelde, dat geeft mij weer handvatten om nog beter mijn best te doen om me in te leven in een ander als het gaat om psychisch kwetsbare mensen. Ik had altijd al bewondering voor je over je mooie handwerkprojecten, maar nu nog meer. Dank je wel en veel succes met alles.
    Lieve groet,
    Annemarie

    Beantwoorden

Geef een reactie

