sokkerdesok

Ergens in augustus had ik met een wolletje van Opal met de mooie naam “Kuss im Regen” een sok opgezet. Een kleurrijke draad mét glittertjes!

Ik gebruikte voor de boord een grappig gedraaid randje dat je krijgt het door de steken op je naald steeds ‘rond’ te draaien.  (Facebook huuuubakbi)

Leuk idee, maar in praktijk ging het boordje zo rollen dat het gewoon leek of ik de eerste toeren in tricot had gebreid. Niets meer te zien van het grappige randje! Ik had al een flink eind aan het beenstuk gebreid maar ’t zinde me niet. Dus rats-rats-rats-rats de steken van de naalden en afhalen maar.
Nu brei ik de boord weer met het mijn vertrouwde ‘koffie-boontje’. Dat wordt altijd mooi en komt altijd goed!

Ik heb weinig uninterrupted knitting time these days. Veel tijd wordt opgeslokt door studie&stage. Het is zelfs zo dat, wanneer ik met Chiqo m’n rondje door het bos doe, het regelmatig voorkomt dat ik met m’n gedachten nog bij mijn leerdoelen en reflectieverslagen zit.
Het is deze maanden even de balans vinden.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. jan
    Okt 06, 2016 @ 09:53:48

    Waar ligt de balans?

    Beantwoorden

  2. Lize
    Okt 07, 2016 @ 07:58:52

    Dat leek me wel een mooi boordje te worden maar jammer dat je er niets van zag. Het koffieboontje is echt een leuk patroon he 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

