project afmaken

De trui voor Jan met tweedgaren. Ik heb dit project al een jaar op de pennen. Zo nu en dan pakte ik het op om er weer een toertje op te breien. Maar nu heeft het even prioriteit no. 1, qua breiprojecten dan.

O, het is echt niet zo dat ik in dit werkje geen plezier meer heb hoor, maar het is gewoon zo dat er echt eens een eind aan dit project gebreid moet worden. ¬†Bovendien, en hier komt het aapje uit de mouw, heb ik zo’n leuk patroon gezien! Ondanks dat ik een enorme hoeveelheid ‘stash’ (voorraad) garen heb liggen heb ik toch garen ervoor gekocht. Dus voor ik me op dit vestje ga storten, wil ik eerst de trui voor Jan af hebben.

Ik merk dat mijn UKT (uninterrupted knitting time) tot een minimum beperkt is these days. Erg veel tijd wordt opgeslokt door mijn studie. Ik moet nog erg wennen aan het lezen van schoolboeken en schrijven van verslagen. Maar ook als ik daaraan gewend zal zijn, zal het alsnog twee jaar bikkelen worden, daar ben ik me wel van bewust geraakt. Bikkelen: maar wel voor een goed doel!

Geef een reactie

