studie

Het schooljaar is begonnen. Ja, voor mij ook. Ik ben student geworden aan de Hanzehogeschool te Groningen. En ik huppel daar dan ook rond tussen de studenten. En dat in mijn 48ste levensjaar.
Maar iedereen weet, dat je nooit te oud bent om te leren.
Ik doe een opleiding op de Academie voor Sociale Studies. Dat betekend voor mij, dat mijn dagen gevuld zijn met stage lopen, leren, en naar school gaan. Een hele verandering, maar ook een enorme uitdaging.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anneke
    Sep 11, 2016 @ 09:40:19

    Heel veel succes Froukje

    Beantwoorden

  2. Anita Drost
    Sep 11, 2016 @ 17:18:36

    Jeetje goed bezig. Leuk hoor!
    Lekker genieten🤓👍

    Beantwoorden

  3. Annemarie
    Sep 11, 2016 @ 19:04:14

    Heel veel succes. Het zal soms best pittig zijn, maar oh dat gevoel als je aan het einde van de rit dat diploma in handen hebt, dan is het het allemaal waard geweest!. Groetjes van Annemarie

    Beantwoorden

  4. Atelier Rosan
    Sep 12, 2016 @ 08:43:34

    Succes! En ik doe mijn petje af voor jou!

    Beantwoorden

  5. Lize
    Sep 12, 2016 @ 10:28:56

    Veel succes met je opleiding!

    Beantwoorden

Geef een reactie

