trees

Trees is de naam van een sjaal/col. Het is een KAL: Knit-a-long of wel: samen-brei project. Puk Vossen is de ontwerpster van de sjaal, die ze maakte voor iemand die Trees heet. Ik volg Puk Vossen haar vlogs en zo kwam ook de Trees-KAL voorbij. Het garen wat zij adviseerd had ik nog in mijn stash (voorraad) M’n zus nam het garen voor me mee op één van haar reizen. Handig en fijn, zo’n zus!

Volgens mij ben ik één van de laatste breisters die aansluit bij de KAL. Deze begon al op 1 juni en loopt tot 31 augustus. Het is een heerlijk projectje om mee te nemen.

Zo zaten we (m’n kinderen en ik) gisteren in de Prinsentuin in Leeuwarden. De band DIFF deed daar hun laatste optreden. Jammer dat deze band er een punt achter zet!
Ik sluit dit blogje met een foto van ons poezeke! Een oud besje beestje van 17 jaar. Ze mauwt wat meer dan vroeger, soms irritant, maar ze kan ook heel lief zijn.

Geef een reactie

