nieuw project

Wanneer ik een paar sokken van de pennen heb laten glijden dan zet ik eigenlijk altijd weer een sokken-projectje op.
Nu was ik laatst in Amerfoort en liep daar binnen bij een leuk handwerkzaakje, H.W. Mur.

Ik kon het dan ook niet laten om een bolletje sokkenwol mee te nemen. Ik koos voor een mooi gemêleerd bolletje Phil Folk 100 van Phildar.

Hierbij zocht ik een leuk patroontje en via een oude ‘Handwerken zonder Grenzen’ kwam ik bij een patroon van Jo An van Wolhalla.

De Pro Nature het patroon staat ook op de site van Wolhalla. Het is grappig breien en het patroonje ziet er ook zo leuk uit! Naalden 2.5 mm en boord heb ik 1 averrecht en 1 verdraaid recht gebreid. Hier het beginnetje.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. jesse
    Jul 14, 2016 @ 07:54:23

    wat een mooie kleur wol froukje…al een beetje herfstig. Ik ga ook weer aan de slaag met de sokken…is altijd zo’n heerlijk werkje…groetjes, jesse

    Beantwoorden

Geef een reactie

