motorrit

Eindelijk konden we zaterdag weer eens een langere rit op de motor maken. De rit ging naar Noord-Holland. Deze provincie is zo prachtig in het voorjaar, wanneer de bollenvelden in alle kleuren volop in bloei staan!
Via Callantsoog, Petten, Groet & Schoorl gingen we naar Bergen.

En…natuurlijk… nu we er toch zijn…brachten we een bezoekje aan één van de mooiste handwerkzaken in Noord-Holland die ik ken. Finlandia!

Drie bolletjes Fabel sokkenwol gekocht, ik wil hier een paar vrolijke sokken van gaan breien. Streepjes en inbrei-motiefjes, zo zie ik ze voor me.

Na een dikke 300 km kwamen we weer thuis. Gigantisch vies! Motor, helmen & pakken onder de vliegen!
Deed me denken aan dat mopje: Waaraan herken je een vrolijke motorrijder?
Aan vliegjes tussen zijn tanden!
Wij zijn wel vrolijke motorrijders hoor, maar houden de viziers wel dicht tijdens het rijden! Gadegadegat, ik moet er niet aan denken om al die vliegjes tussen de tanden te krijgen!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. anneke
    Mei 09, 2016 @ 12:12:07

    Wat een leuke kleurtjes Froukje, ik wil altijd nog een keer naar die wolwinkel.

    Beantwoorden

  2. Ria van Beek uit Ede
    Mei 10, 2016 @ 08:54:31

    helemaal met je eens . Het is ook voor mij de leukste,mooiste en erg vriendelijke wol winkel .
    Eens per jaar mag ik er heen .
    Sla dan ook “in “.
    Je hebt altijd leuke verhalen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

