wandelingen

Praktisch elke dag zie ik ze, de reeën in het bos. Het maakt eigenlijk niet uit op welk tijdstip we er komen. ’s Morgens, ’s middags of ’s avonds meestal weet ik ze wel ergens in het bos te vinden.


Chiqo, onze stabijna, heeft geen oog voor ze. Hij snuffelt en struint wat om me heen.

Het lijkt of de reeën al aan ons gewend zijn geraakt want die kijken soms op en grazen meestal rustig verder. Gelukkig maar, ik zou het vervelend vinden als we ze zouden verjagen. Zo nu en dan zie ik ook een moeder ree met twee jongen. Het verbaast me hoe snel die jonge reeën groeien! Hier heb ik helaas geen foto’s van.

Geef een reactie

