mofjes voor ma

In mijn laatste blogje van 2015 haalde ik het al even aan. Mijn moeder lijdt aan de progressieve spierziekte psma. De spieren verzwakken steeds meer en vooral haar, inmiddels helemaal dun geworden, handen doen het haast niet meer. Ze heeft ook voortdurend koude handen. Dus zette ik vorige week een paar mofjes voor haar op.

Mijn hand op haar hand, dat zo smalletjes en breekbaar is geworden.

De mofjes zijn klaar en m’n moeder is er blij mee!

Ze kan er zelfs nog een beetje mee puzzelen.

En hoeft ze niet meer voortdurend zo te zitten.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. jesse
    Apr 21, 2016 @ 07:43:04

    Mooie foto’s Froukje…mijn moeder heeft ook zulke prachtige oude handen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

