shetlandkant

Winkelen is niet mijn favoriete bezigheid. Het geslenter tussen kledingrekken in te warme en te volle winkels. Nee.
Daarentegen kun je mij wel weer een plezier doen met een bezoekje aan de yarnshop of boekhandel. Op strooptocht langs kringloopwinkels, wat ik dan wel weer leuk vind, kan ik ook lang neuzen tussen de boeken en andere spullen. Noem je dat ook winkelen trouwens? Kringloop-strooptochten?
Anyhow…laatst was ik in Heerenveen. Ik zag zo’n leuk boek liggen, daar mocht ik mezelf wel op trakteren. Shetlandkant breien. Net wat voor mij. Die mocht dus mee naar huis.

Ik heb nog niet zoveel kennis van het Shetlandkantbreien en dit handige naslagwerk is dan mooi meegenomen.
Heerlijk om in te neuzen, boordevol mooie steken, voorbeelden & tips. Helemaal met in het achterhoofd de mooie streng petrolkleurige lace-garen die ik meenam van de handwerkbeurs.

Geef een reactie

