cal

Mijn aan-haak-deken, de lossen&vasten cal (crochet along) vordert gestaag.
Ik heb net clue/week drie af. Week vier is afgelopen vrijdag online gekomen.
Nog steeds broddel ik er op los. Elke keer heb ik teveel of te weinig steken. Maakt niet uit: ik smokkel er gewoon een paar bij of er een paar af.
Er is hier iemand in huis die de deken een warm hart toedraagt en als ik het goed zie…de deken nu al heeft opgeëist!
2016-01-31 12.04.20Onderschat Jiske haar nagels niet!
Hond Chiqo heeft er tenminste veel ontzag voor.
2016-01-31 12.09.44Gisteren pasten we op onze kleinzoon. Hij was niet helemaal fit en sliep dus wat meer. Ik had hem gezellig bij me op de bank geparkeerd en het kereltje viel dan ook daar in slaap.
Kijken naar een hakende oma is blijkbaar erg slaapverwekkend 😉
Geen probleem, de deken is inmiddels zo groot dat Kyan er lekker warm onder bleef.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Hilly Nicolay
    Jul 05, 2016 @ 06:17:19

    Ik ben een beetje begonnen met het haken van kleine dingetjes.
    Poes vind het geweldig en speelt met de haaknaald en vooral met het garen 🙂

    ( ik kwam via een ander blog hier terecht, een gezellig blog, ik kom zeker terug!)

    Groetjes,
    Hilly

    Beantwoorden

Geef een reactie

