crochet along

Hier schreef ik al over een nieuw project. Een nieuwe deken haken. Ik had het idee om met ‘granny square’s’, ook wel ‘oma’s vierkantje’ een deken te haken. Maar via sociaal media kwam ik op de facebook van ‘De lossen en vasten-CAL’.
CAL staat voor crochet along. Een samen-haak-project. Dat leek me nog leuker! Elke week komt er een patroontje, een clue, online en dan…haken maar!
De bedenkster van de deken is Joke ter Veldhuis. Het ledenaantal is inmiddels al gestegen tot over de 10.000! Maandag heb ik me aangemeld en ben enthousiast aan het haken geslagen. Ondertussen de facebookberichtjes van de andere deelnemers volgend.
20160112_13443820160112_14340420160114_101326En gistermiddag had ik de clue van deze week af. Zo leuk om te doen! Vanavond komt clue 2 online. Ik ben benieuwd.
20160114_135513In het bos is het één grote blubberplas. Met m’n laarsen aan bagger ik er zo door heen. Chiqo heeft helaas geen laarsjes aan. Gevolg is dat er hier thuis elke dag een enorme vieze hond binnen komt. Ach maakt ’t uit. Hond is blij met een slag door het bos en baasje ook trouwens.
20160114_14293420160114_144242 (1)

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita Drost
    Jan 15, 2016 @ 10:54:29

    Oh, ik moet echt een keertje naar het Fries Museum.

    Hier ligt 5 cm sneeuw en een heleboel blubbbbbbbbb.

    Groet Anita

    Beantwoorden

  2. jesse
    Jan 15, 2016 @ 11:58:31

    Mooie kleurtjes voor je CAL deken Froukje…ik doe ook mee! het is een leuke club, heel behulpzaam ook…see you on fb. Groetjes

    Beantwoorden

Geef een reactie

