fries museum en filmpje

Gister bezocht ik opnieuw het Fries Museum.
Nu samen met m’n moeder en m’n zus.
Zus en ik waren al bij de opening van de tentoonstelling Breien! geweest. Ook was ik al twee maal breiwilliger bij deze expositie.
Dus ik liep voor de vierde keer door de tentoonstelling en ik vond het opnieuw weer zo mooi. Mijn moeder vond het ook prachtig en genoot enorm van alle breisels en de manier waarop de tentoonstelling neergezet is.
DSC_0004Hieronder nog een grappig filmpje waar de echte ‘yarnsnobs’ en de fanatieke breisters zich wellicht in zullen herkennen. Ik moest er wel bij glimlachen toen ik het voorbij zag komen via facebook.

Geef een reactie

