sokkerdesok en hieperdepiep…hoera!

IMG_20151218_095901Hierboven een foto van vijf dagen terug, toen de eerste sok op de pennen.
Maar dit paar is op tijd af.
2015-12-23 10.35.012015-12-23 10.36.23Sokken van Fortissima sokkenwol met een vleugje kastanje! (Schoeller+Stahl) Waarom dat vleugje kastanje erin zit weet ik niet, wie wel? Misschien voor het positieve effect op bloedvaten?
20150716_130751De sokken zijn gebreid als verjaardagscadeautje voor dochterlief. Nog net niet in record-tempo hoor, alhoewel ik even flink door moest breien met de tweede sok die maandag op de pennen ging. Jildou is trouwe & blije afneemster van mijn gebreide sokken, nu maar hopen dat ze deze sokken ook mooi vindt!
Vandaag is het 23 jaar geleden dat ik van haar beviel. Eigenlijk was ik 7 december uitgerekend, maar daar dacht Jildou anders over en kondigde haar dus op 23 december pas aan. Om 9.13 uur (zonsopgang) geboren, wat maakt dat ze een prachtige geboorte-horoscoop heeft.

Van harte gefeliciteerd meissie!

Geef een reactie

