mini-bieb

Ik heb de luxe dat ik hier in de straat een mini-bieb heb.
In een grappig kastje aan één van de huizen, kan je je gelezen boek ruilen voor een ander boek. Ik bracht er vandaag twee boeken van Suzanne Vermeer en nam er een boek van Kaye Gibbons weer uit. Ik ben benieuwd.
2015-12-07 12.12.19

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Renate Veen
    Dec 09, 2015 @ 18:51:33

    Hallo Froukje,wat leuk dat je gebruik maakt van de Minibieb.Het boek van Suzanne Vermeer is al weer omgeruild voor een ander boek.Ik hoop dat het boek wat je heb geruild ook leuk is,zoniet dan kom je meer weer kijken.Mooie weblog heb je,ik wist niet dat je deze had.Veel succes ermee en ik hoop je weer te zien bij de Minibieb,groetjes Renate

    Beantwoorden

Geef een reactie

