babydekentje & bijzonder berichtje

Het derde gehaakte babydekentje is af. Deze heb ik bij Mind-Up gemaakt. Eens in de week ben ik daar te vinden. Op de afdeling creatief. Samen met andere creatievelingen (m/v) houden we ons bezig met het maken van spullen voor de webshop van Mind-Up.
2015-10-27 12.56.15Al eerder schreef ik in een berichtje dat, wanneer je mijn weblog bij langs gaat scrollen, je vooral breiwerkjes, de hond, de kat en natuurfoto’s ziet. Hier en daar muziek en ook lekker eten komt voorbij. Ofwel: de goede en fijne dingen in het leven.
e91cb961829f89b99fc687e9dbe46901Dat is natuurlijk een gedeelte van mijn leven. Net als iedereen, heb ik natuurlijk mijn zorgen, onzekerheden en te maken met vervelende & lastige dingen in het leven.
In mijn naaste omgeving heb ook ik te maken met ziektes. Probeer mantelzorger te zijn, maar moet ook mijn grens daarin bewaken mede door mijn eigen psychische kwetsbaarheid.
Door die kwetsbaarheid en andere (werkgerelateerde) omstandigheden ben ik in een positie beland waarin ik niet wil zijn.
En daarnaast heb, ook ik, voor de wereld-problematiek geen oplossingen.
De vluchtelingenproblematiek, de ik-maatschappij, de armoede in de wereld. Noem maar op.
Maar nee, ik beschrijf dit niet op mijn weblog. Mijn weblog blijft vooral een aaneenschakeling van de leuke momenten en dagelijkse prietpraatjes.

Dit kwam ik tegen op facebook, een prachtig berichtje van deze lieve meneer! En wil ik even delen.
Beetje makkelijk zeggen misschien, ‘maak je geen zorgen’ toch zit er een grote kern van waarheid in.
Weet, dat wat er ook gebeurd in je leven, het uiteindelijke punt is: alles is goed.

 

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. jesse
    Okt 29, 2015 @ 08:22:59

    Een schattig dekentje en een heel mooi filmpje…deze mijnheer kende ik niet,,,dank je voor het delen…X

    Beantwoorden

  2. ria
    Okt 29, 2015 @ 12:45:31

    Weer een leuk berichtje met een prachtige boodschap, fijn dat je dit deelt, soms heb je zo’n berichtje even nodig!
    groet, ria

    Beantwoorden

  3. Marjon
    Okt 30, 2015 @ 17:35:19

    Hopelijk kom jijzelf weer uit de situatie warain je niet moet zijn.
    Niet teveel hooi op je vork nemen! Sterkte!

    Beantwoorden

Geef een reactie

