breidag

Gisteren heb ik een bezoek gebracht aan de Breidag in Zwolle. Ik wilde graag twee lezingen bijwonen en natuurlijk een rondje beursvloer doen.
Zo gaf Margo Vonk een lezing over haar boek “Waar zijn de schapen?”. Het is een verhalenboek over de huidige Nederlandse schaapsherders. Ze las ook enkele verhalen voor. Erg leuk!
voorkant-nieuw-624x445Na een rondje langs de stands (en ik het toch niet kon laten een streng sokkengaren te kopen) schoof ik aan bij de lezing van Stella Ruhe over “Visserstruien”.
Erg boeiend en inspirerend ook. Ik heb haar eerste boek al en na de lezing kocht ik ook haar tweede boek.
2015-10-25 11.44.04Toen ik thuis kwam, kon ik nog net voor het donker met Chiqo een rondje-bos doen. Fijn om na zo’n Breidag even de rust op te zoeken in de natuur.
2015-10-24 16.57.12

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. anneke
    Okt 26, 2015 @ 17:10:53

    Wat een mooie streng garen Froukje, fijn dat je het zo leuk gehad hebt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

