twijfel

De Aran-trui die ik voor Jan aan het breien ben ligt al een eeuwigheid onaangeraakt in dit mandje.
2015-08-05 16.40.26En ik was er in maart vorig jaar met zoveel enthousiasme aan begonnen…
Aan het garen ligt het niet, dikte is perfect, kleur is prachtig maar het patroon misschien iets te hoog gegrepen?
2015-08-05 16.36.31Hier zonder poes in beeld, πŸ™‚
2015-08-05 16.36.41Toegeven, hij wordt mooi… Maar ja, als hij zo in z’n mandje blijft liggen heeft niemand er wat aan, hoe mooi dit stukje dan ook mag zijn. Ik denk dan ook maar dat ik de trui af ga halen en een simpeler trui ervan ga breien. Misschien toch een visserstrui? Een makkelijke versie dan.
2015-08-05 16.35.52Op internet zag ik dat deel twee ook al bijna uitkomt.
Men zegt wel dat wanneer je een trui breit voor je vriend dat hij dan nooit met je zal trouwen! Hmmm, we hebben geen plannen en by the way, ik laat me er trouwens ook niet door weerhouden.
I’ll take the risk!

Afgelopen zaterdag zaten we nog even op het wad. Het was er windstil. Zo weids, zo prachtig!
2015-08-01 17.23.21Om er te komen reden we op van die kleine dijkweggetjes tussen de schapen door.
2015-08-01 17.14.042015-08-01 17.17.08

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Corrie
    Aug 05, 2015 @ 18:24:41

    Wat een prachtig patroon. Jammer dat je hem gaat uithalen, maar als je niet verder komt is het ook zonde natuurlijk.

    Beantwoorden

  2. Trackback: mythe van de trui-voor-je-lief | froukje's weblog
  3. Dragon
    Apr 24, 2017 @ 20:13:46

    You know I agree with you πŸ™‚ It is definitely in part *how* you write the story. I just can’t do fiction like I can memoir. It’s just more natural. But it’s a balance since everyone yo;ru8217#&e writing about is really real…

    Beantwoorden

Geef een reactie

