breideken & breiboek

“De breiclub” is een roman van Ann Hood. Elk hoofdstuk begint met een stukje uit een ander boek. Soms stukjes tekst uit A Passion for Knitting. Een mooi boek trouwens.
Ik brei regelmatig weer een lapje aan mijn deken. Het is mindless-knitting en toch niet saai.
2015-07-25 16.32.312015-07-25 16.33.14

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. stella
    Aug 06, 2015 @ 12:19:56

    froukje, ik begin eerst met titel van een boek wat heel goed past bij wat jij nu noemt, het heet; de vrijdagavond vriendinnenclub van Kate Jacobs een aanrader maar dan nu ook mijn belangrijkste vraag, zelf wil ik ook mijn sokkenwolrestjes gaan opmaken aan een deken, maar ik kom niet uit met dat leuke diagonale lijntje in het midden.
    dus mijn vraag is hoe maak ik die steek?

    Beantwoorden

Geef een reactie

