work in progress

Onze zomervakantie viel dan wat teleurstellend uit (zie vorige blog), we hebben ons thuis natuurlijk ook wel vermaakt.
Zo gingen we samen met dochter, schoonzoon en (bonus)kleindochter een dagje fietsen op Schiermonnikoog.
IMG-20150716-WA0047IMG-20150716-WA0040Ik schreef al eerder over Tess.
Een enorme kletsmajoor van nu 3 jaar, die een groot repertoire aan IMG-20150716-WA0042kinderliedjes kan zingen. Vooral achter op de fiets!
Alles vond Tess geweldig, de boot, de fiets en ’t strand.
Natuurlijk hebben we hier en daar wat gedronken en gegeten.

Collect memories, not things!

Inmiddels zitten we alweer in het ‘gewone’ ritme van alledag.
Wel fijn als het op ‘alledag’ zomers is en ik mijn bakje koffie (mét nieuwe flow) buiten kan drinken.
Ik pak dus het draadje van m’n wip (work in progress) ook maar weer op.
Want in de afgelopen weken heb ik nauwelijks gebreid.
2015-07-21 17.13.132015-07-21 17.13.33

Geef een reactie

