chocoladetaart

2015-06-25 13.05.00Hhhmmmm, chocoladetaart!
Nee, niet zelf gemaakt…maar wel zelf uitgezocht. Vandaag vier ik mijn verjaardag.
Sinds vorig jaar ben ik afgestapt van de eigenlijke datum, eerste kerstdag, en vier ik m’n geboortedag gewoon half jaartje eerder.
Wel met een duidelijke reden erachter hoor: Zie deze blog er over.
Eén van de vele voordelen is, dat ik nu lekker buiten kan zitten op mijn verjaardag. Na 44 jaar m’n verjaardag in de winter te hebben gevierd is deze verandering dus zo gek nog niet.
Vandaag ben ik 47 jaar 46,5 jaar geworden!
Maar het plaatsen van een kerstliedje kan ik als ‘kerstkind’ toch niet laten!

Grey hair doesn’t mean you lose your colourful thoughts! (Loesje)
En zo is het maar net!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. jesse
    Jun 25, 2015 @ 11:55:43

    Gefeliciteerd met je 46,5 ste verjaardag! En dat de taart je maar heerlijk mag smaken….
    Jesse

    Beantwoorden

  2. breieninpeking
    Jun 28, 2015 @ 18:13:34

    Van harte gefeliciteerd. De taart ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden

Geef een reactie

