mobiel werkje

‘Never leave the house without een breiwerkje’ dat is het motto van zus en mij. Moet je onverhoopt ergens wachten dan is het fijn om een breiwerkje uit je tas op te kunnen diepen. Maar ook in de koffiepauze een paar toeren maken doet goed. Hieronder een foto van de eerste sok van mijn m.p-tje. (mobiel projectje)
Gewoon recht-toe-recht-aan, een m.p-tje moet niet te ingewikkeld zijn.
2015-03-28 15.50.10De weerberichten voorspelden niet veel goeds voor vandaag. Ik was dus ook verbaasd dat de zon me tegemoet scheen toen ik de gordijnen los deed vanmorgen. Aangezien ik wel vertrouwen heb in de weermannen (m/v) heb ik, voordat het weer omsloeg, een wandeling gemaakt.
Hier en daar verschijnen al de eerste paardenbloemen. 
2015-03-28 10.01.162015-03-28 10.01.35

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. breieninpeking
    Mrt 28, 2015 @ 14:33:01

    Heel herkenbaar, ik heb ook altijd een breiwerkje in de tas 🙂

    Beantwoorden

  2. Alice in Wolland
    Mrt 31, 2015 @ 04:51:25

    Zo is dat! “Never leave the house without a breiwerkje!” Dat roep ik nou ook al jaren! (Echt!)

    Beantwoorden

  3. Marijke
    Apr 02, 2015 @ 06:49:31

    Ach, die retrobeker bij je sok, die roept herinneringen op. Wij hadden ze vroeger thuis ook, maar dan in de echte seventieskleuren oranje en bruin. En ja, die kleine breimomentjes in de dag zijn onmisbaar.

    Beantwoorden

Geef een reactie

