lappendeken

Work in progress:
2015-02-09 15.35.34Ik ben bezig met m’n derde lapje. Elk lapje heeft reliëf patroon en het geheel is geïnspireerd op de Zeeuwse lappendeken.
Het gaat niet snel. Eigenlijk zou ik nu in week 7 op lapje 7 willen zitten. Maar dat doel is dus niet gehaald.
ef64a62a0f63e085c36dbb5402da48c6Goed…Net als het spreekwoord: elke dag een draadje is een hemdsmouw in het jaar. Ofwel doe je elke dag dag een beetje dan komt het karwei vanzelf wel af.
Ik heb er zelf veel moeite mee dat ik niet meer tijd & energie heb om dingen af te maken. Oeps… lastig, lastig.
Ik klaag wel eens vaak over het feit dat de tijd zo snel gaat en over mijn gebrek aan tijd. Eigenlijk is dat natuurlijk niet zo.
Tijd hebben we allemaal, hoe we die gebruiken is onze eigen keus.
Hoe vaak heb ik dat al wel niet geschreven. Maar, als ik eerlijk ben, het ontbreekt me aan energie. Dat is het. Door dit te accepteren crieëer je waarschijnlijk al een ietsjepietsje meer energie. Want het kost namelijk ook energie door steeds negatief te denken over het feit dat je geen energie hebt.
Ja..duhuh!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. annekr
    Feb 09, 2015 @ 14:51:10

    Ik wil hem ook gaan breien Froukje , welk garen gebruik jij.

    Beantwoorden

  2. breieninpeking
    Feb 09, 2015 @ 15:27:27

    Verslavend, zo’n lappendeken. Veel succes/plezier met het breien.

    Beantwoorden

Geef een reactie

