kringloop geluk

Kringloopgeluk is de titel van een boek van Ingrid van Willenswaard. Op haar sneuptochten langs kringloopwinkels neemt ze van alles mee en geeft ze het een nieuw leven. Ik volg al een tijdje haar blog.
Ook ik vind het heerlijk om op strooptocht te gaan langs kringloopwinkels.
En dan op de struin naar leuke dingetjes, een rokje of een boek. Uren kan ik er ronddwalen. Soms koop ik wat, vaak niet.
Om blij van te worden: een oud & versleten blikje vinden!
2015-01-19 15.32.262015-01-19 15.34.03En dat voor maar 50 cent…
2015-01-19 15.34.21

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Annemarie
    Jan 23, 2015 @ 20:09:56

    Och dat blikje! Wij hadden er vroeger thuis precies zo eentje. Vaak gevuld met knappertjes, voor bij de thee als we uit school kwamen. Ik zal toch eens thuis in de kast gluren of het er nog is! Veel geluk ermee. Groet, Annemarie

    Beantwoorden

Geef een reactie

