zaterdag

Mijn zaterdag voornamelijk gevuld door huishoudelijke klusjes. Wel heb ik een mooie wandeling met Chiqo kunnen maken vanmorgen en zes reeën kruisden ons pad. Nadat de kinderen hun eigen weg weer gingen vanavond kon ik nog even mijn e-boek openslaan. Ben opnieuw aan het lezen in het boek van Mike Bodde. Ik mag dinsdag met hem koffiedrinken in het kader van mijn ambassadeurschap bij de stichting ‘samen sterk zonder stigma’. Bijzonder om het boek opnieuw te lezen. Herkenbaar wat hij schrijft.
M’n breiwerk moet dus maar even blijven liggen.
Nu ik dit schrijf zit Jiske-poes links van mij en ligt Chiqo-hond rechts van mij half op de bank. Ik had dat toch nooit kunnen denken, een jaar terug, dat poes (15 jaar) en hond (10 jaar) zo bij elkaar zouden kunnen zitten!
2015-01-03 22.37.18Even nog een liedje delen, Wailin’Jennys:

Zo mooi!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita Drost
    Jan 04, 2015 @ 16:08:12

    Ja jeetje, heel mooi nummer. Dank Anita

    Beantwoorden

Geef een reactie

