blackrose sokken

Ik kan4711343233_bb1946b9a4_z weer een nieuw paar op de pennen zetten.
De sokken voor Jildou zijn af.
Na een aantal sokken recht-toe-recht-aan te hebben gebreid wil ik even wat anders.
Sokken met een ajourpatroontje erin: Blackrose.
Een patroon van Suzi Anvin, meer info hier.
Ik moet toegeven dat ik z3621913822_77614fc199_ze al twee keer eerder heb gebreid.

Maar het blijft gewoon zo’n leuk patroontje.
Niet moeilijk en toch even wat anders dan recht-toe-recht-aan! Ik gebruik zelf geverfde garen uit mijn eigen stash.
Op de foto zijn de kleuren niet echt goed te zien maar het is rose/bruin.
De bovenste sokken, die roze, is van hetzelfde garen alleen had ik die in een net iets ander kleurtje geverfd.
Beide paren zijn er niet meer. Op-gewassen! Maar dat was ook 4 a 5 jaar terug. ‘Gelukkig hebben we de foto’s nog!’
2014-12-27 11.37.30Hieronder nog de sokken voor Jildou.
2014-12-27 11.35.282014-12-27 11.36.16

Geef een reactie

