breidagen & mofjes

Al 7 paar mofjes gebreid en nog geen 1 paar voor mijn eigen handen. Dus nu een paar voor mezelf op de pennen gezet! Steeds weer val ik voor het Koffieboontje uit het boekje ‘Handschoenen en wanten brei je zo’ van Jolijn Copier en Jo An Luijken.
2014-10-24 16.15.53Wanneer ik ’s morgens Chiqo uit laat kan het soms wel al koud zijn aan de handjes! Ik heb nu dan wel een (nieuwe) winterjas aan. Waterdicht en met capuchon. Maar dat geeft geen warmte aan mijn handen.

Vandaag ben ik naar Zwolle geweest. Naar de Breidagen in de IJsselhal. Zooo ontzettend leuk om tussen standjes vol kleurige wol te lopen. Heerlijk!
2014-10-24 11.30.182014-10-24 11.49.08Het was behoorlijk druk. Wat me opviel was dat veel bezoekers ook leuke breisels droegen. Omslagdoeken en vestjes. Maar op de stands ook zoveel moois. Even was ik in de verleiding gebracht om wol te kopen voor een heel mooi mouwloos truitje. Maar het patroon was nog niet uitgeschreven. Jammer…Natuurlijk m’n breivriendinnen even gedag gezegd! Hun stand stond er weer prachtig bij!
2014-10-24 11.46.31Verder veel kleurige strengen in handen gehad. En toch weer terug gelegd. Erg knap, al zeg ik het zelf! Maar goed, ik weet ook wat ik thuis nog heb liggen. Tijdens een gesprekje met een medewerkster van 1 van de stands een leuk idee gekregen voor een sjaal. En zo doe je, al struinend over de drukke beursvloer overal inspiratie op.
Ik was niet eens zo laat thuis. Dus maar lekker eruit met Chiqo, in de motregen…dat wel. Even de rust van de natuur opzoeken.
2014-10-23 10.22.59

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. jesse
    Okt 25, 2014 @ 10:22:04

    Heerlijk zo struinen op een beurs vol met wolletjes….en zeer knap dat je alles weer hebt teruggelegd, het is zo verleidelijk. Ik vind de mofjes erg leuk en een goed idee voor leuk sint of kerstkadootje….X

    Beantwoorden

  2. annekr
    Okt 29, 2014 @ 12:22:40

    Wat leuk Marianne en Baukje zo mooi op de foto, en wat goed van jou dat je niets gekocht hebt ik heb 1 streng gekocht neem hem morgen wel mee.

    Beantwoorden

Geef een reactie

