mofjes

Ze zijn af, de mofjes die ik maakte voor mijn schoonzusje. Nu wil ik ook nog een paar voor mezelf maken. Wanneer ik ’s morgens hond Chiqo uitlaat kan het al best fris aan de handen zijn. Ook die wil ik neutraal antraciet grijs maken.
2014-10-17 18.33.03Nog even een liedje delen. Deze staat al jaren op mijn mp3. Crash Test Dummies met de Superman’s song.
Wat een prachtige stem heeft die Brad Roberts toch!

Het verhaal van het liedje maakt een mooie parrallel tussen Tarzan en Superman. Tarzan die de koning van de jungle en toch nog wel lomp is. En Superman die juist een gewoon mens is ondanks zijn kracht. Het spreekt voor de mensen die van deze wereld een betere plek willen maken zonder er zelf beter van te willen worden. Super mooi toch?

Geef een reactie

