sok

Op de pennen momenteel een paar sokken voor Jildou. Zo’n grappig garen: een bolletje Opal Hundertwasser kleur: ‘625 Winterfoto’. Ja, met glittertjes.
Toen ik deze bol kocht op de markt in Leeuwarden was dit de keus van Jildou. Dus deze sokken voor haar!
2014-09-02 11.10.13Hoe verzinnen ze het toch bij Opal, deze kleurtjes bij elkaar! Zo leuk om mee te breien.
Later kreeg ik voor mijn verjaardag ook zo’n bolletje van m’n zus. Ook Hundertwasser met de mooie naam: ‘Kus in regen!’ Net iets anders van kleur. Grappig eigenlijk, want op die markt in Leeuwarden stond ik met deze in de hand. Ik wilde maar 1 bol kopen en liet Jildou dus kiezen. Dus van deze bol brei ik sokken voor mezelf!
2014-09-02 11.20.22

Geef een reactie

