verrassing

De postbode kwam aan de deur met een doos. Nu gebeurt dat vaker. Zoonlief woont weer thuis en vanaf dit adres heeft  hij ook zijn bedrijf dus dan is het niet ongewoon dat er zo nu en dan een pakketje wordt bezorgd.
10169304_662892063759851_8725955084323589046_nAlleen deze stond niet op naam van Wessel maar echt, op mijn naam en was afkomstig van Niels Holgersson! Ik had niets besteld…Benieuwd opende ik de doos.
Binnenin een tas met een briefje: Een verrassingspakket. Nou dat is het zeker!
10294521_662892110426513_8359204824769237484_nDe tas zat vol spullen:
een magazine Jeanne d’ Arc Living, pakketje Feestbeschuit, patroon Peter Rabbit Broche, gekaarde wol in 3 kleuren, pakketje Friese bonbon, kleine vilten lapjes in 10 kleuren, doosje met viltkralenpatronenboekje van Pippilotta, bon voor 25% korting op najaars open dag , winkeltjesgids 2014, 6 mooie kaarten en een doos Milka chocola.
Meteen zuslief geappt: “Jeetje Tijm…ik kreeg een doos toegestuurd van Niels Holgersson vol spullen! Hoe en wat staat er niet bij…”  Zus reageert met een knipoog…ok zij weet dus meer! Later gebeld en kreeg ik het hele verhaal. De eigenaresse schreef op facebook over het feit dat ze ontzettend werd verrast door een kado dat ze spontaan toegestuurd kreeg. En dat kwam juist op een moment dat ze een hart onder de riem goed kon gebruiken. Door deze actie was ze zo geroerd dat ze bedacht om 3 verrassingspakketten weg te geven. Lezers van deze facebookpagina konden een mailtje sturen over iemand waarvan zij vinden dat diegene een verrassingspakket verdient. Tijm heeft in een mail over mij verteld. Gevolg dus dat ik een pakket mocht ontvangen. Bedankt! Het pakket kwam ook juist op het goede moment. Ik zit met een pijnlijk schouder thuis.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. jesse
    Mei 02, 2014 @ 12:11:44

    Ohhh wat een ontzettend lief gebaar…het doet altijd goed te zien dat er ergens iemand aan je denkt en van je houdt…x

    Beantwoorden

  2. Tijm
    Mei 03, 2014 @ 04:06:12

    Is je enorm gegund Koek. Aanvraag was voor het motor ongeluk, vond toen al dat je het verdiende.

    Beantwoorden

Geef een reactie

