ongelukje

Hier schreef ik al over mijn nieuwe Ducati (motor). Vanaf 5 april tot 20 april heb ik ook prakties elke dag motor gereden. Op 19 april nog naar Assen geweest. Samen met Jan. Allebei op een Ducati. Ging prima, was super leuk! O.a. naar TT circuit geweest. Op foto hieronder  zie je mijn rode Ducati naast de gele Ducati staan, die is van de zoon van Jan. Jan zelf rijdt een Aprilia maar had nu even de ‘Duc’ mee.
19-4-1410154319_657506114298446_3068653672621553527_nDaar, in Assen, waren de motordagen. Motorrijders mochten met hun eigen motor op het circuit rijden. In groepen weliswaar met iemand van het circuit voorop. Prachtig gezicht. Wanneer ik meer ervaren ben wil ik dit erg graag eens doen.
De volgende dag zouden we weer een tochtje gaan maken. Maar zoals de titel al doet vermoeden: ik viel. Gelukkig met een lage snelheid. Maar ik heb wel ervaren hoe hard het asfalt voelt! Schade aan de motor en aan mij. Gelukkig beschermde pak en helm goed. Jan heeft me achterop zijn motor thuis gebracht. Hijzelf heeft mijn motor ook weer naar huis weten te rijden. Zoonlief is vervolgens met mij naar dokterswacht en Spoed Eisende Hulp geweest. Gelukkig geen breuken m10308877_660260784022979_6790790801156767037_naar wel zwelling bij mijn schouder en schouderblad. (Foto rechts Spoed Eisende Hulp Ziekenhuis Tjongerschans.) Eergister voor controle in ziekenhuis bij chirurg. Nog steeds zwelling, ja vandaar die pijn. Nu oefeningen en tijd.
Natuurlijk het had erger gekund. Maar toch baal ik er wel van. Zo’n schouder beperkt me in alles, simpele handelingen als douchen is een crimm en ik kan bijvoorbeeld m’n haar niet doen. Ik heb lang haar waar meestal een speld in zit. Dat lukt nu even niet. Daarentegen lukt gitaarspelen nu wel weer en breien ook!!! Ik hoop dat wanneer de motor weer klaar is ik ook weer klaar ben om te rijden.

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Mei 01, 2014 @ 05:56:39

    Jeetje wat een verhaal. Echt pech. Zo ben je zomaar even uit de running.
    Ik wens je een snel herstel.

    Beantwoorden

  2. Martine
    Mei 01, 2014 @ 20:09:29

    😦
    Veel beterschap!

    Beantwoorden

  3. Trackback: verrassing | froukjes weblog

Geef een reactie

