dreams of Aran & tijd

Het is erg leuk om aan de trui voor Jan te breien.
DSC06831Ik moet zeggen dat ik niet heel veel ukt heb. (Uninterrupted knitting time) Dat ligt aan mezelf hoor. Tijd genoeg, alleen hoe je dat invult hè… Ik vul de tijd die ik heb meestal met mooie dingen. Mijn werk valt ook onder mooie dingen. Bij mij thuis staat een spreuk: Tijd hebben we allemaal, hoe we die gebruiken is onze eigen keuze. Zoals ik al eerder schreef maak ik bijna elke dag een wandeling met Chiqo. Superhandig trouwens, ik kan het iedereen aanraden: Een leenhond! Gezellig samen eindeloze wandelingen maken en van alles beleven en na de wandeling gewoon een vieze hond bij nummer 5 door de deur drukken!
1926722_649965198385871_1036928661_n1900052_649965301719194_701705471_nJa en zo kan je ook je tijd besteden op een andere heerlijke manier: Achterop de Aprilia van Jan. Zondag was het prachtig, weer dus tijd voor eerste ritje in 2014! In Lemmer terrasje pakken en rondje Gaasterland.
WES_5209WES_5224

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. ceetee online wolwinkel
    Apr 02, 2014 @ 05:40:50

    UKT, die kende ik nog niet maar ik vind hem geweldig! En de trui wordt hartstikke mooi.

    Beantwoorden

Geef een reactie

