wandeling

Ondanks het vieze weer trok ik toch maar de wandelschoenen aan. En als je dan op pad bent dan valt het weer best wel mee. Gewoon je muts opzetten en de pas erin! Opbrengst: 1 paar modderschoenen, een goed humeur en 2 heksenbezems. Met de storm van donderdag zijn ze van de berk gewaaid, ik kon ze zo uit het weiland vissen! Wanneer de heksenbezems van opgedroogd zijn krijgen ze een plaatsje in huis. Ik heb al jaren één aan de balk in de woonkamer hangen en er kunnen er nog wel 2 bij.
DSC06714Afgelopen donderdagavond was het Sinterklaas-avond. Door de storm reden de treinen niet. Alle vier de kinderen waren nog in Leeuwarden. Gelukkig konden ze met een auto naar huis komen. Want ook al hebben mijn kinderen een eigen adres de cadeautjes worden nog gewoon op mijn adres bezorgd. We hadden een gezellige avond met veel pakjes en prachtige gedichten.
Ik kreeg oa een dummie met Pipi Langkous voorop. Dat komt omdat ik al een tijdje rondriep dat ik mijn huis net als villa kakelbont wil hebben. Een ratjetoe van grappige & kleurrijke spulletjes.
DSC06715

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita Drost
    Dec 08, 2013 @ 18:44:11

    Hoi hoi, Ik zie de heksenbezems nooit van zo dichtbij, zou ze dan ook niet herkend hebben. Pipi is zo grappig.
    Met vrienelijke groet Anita

    Beantwoorden

Geef een reactie

