socksawat

Deze foto hieronder is van vorige week. O, wat kan ik toch genieten van de zomer!  Gelukkig heb ik eigenlijk nooit last van zweethanden dus brei ik ook op zomerse dagen. Drankje erbij, mp3 in de oren, wie doet me wat.
DSC06390En nu is het zesde paar sokken van 2013 is af. Hier begon ik met dit paar, heb dus best wel lang over dit paar gedaan, maar dat boeit me niet. De boordjes zijn gebreid met het koffieboontje, een patroontje wat erg rekbaar is maar er ook gewoon grappig uitziet. Garen is van Schoppel-Wolle Admiral Bamboe Plus. Je ziet de bamboevezels hier en daarin uit het breiwerk steken. Ben dus ook benieuwd hoe deze sokken zich gedragen tijdens het wassen & dragen. DSC06442Nog even een paar foto’s van de tuin.
DSC06444DSC06443DSC06446.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Martine
    Jul 23, 2013 @ 18:54:11

    Mooie sokkies!

    Beantwoorden

  2. hannahsknits
    Jul 23, 2013 @ 18:59:20

    Nou, het is mij nu iets te warm hoor……. Maar, zweethanden of niet, ook ik brei gewoon door! Je sokken zijn mooi geworden!

    Beantwoorden

  3. CeeTee online wolwinkel
    Jul 24, 2013 @ 04:55:46

    Gelijk heb je, ik brei ook gewoon door in de zomer, ga meestal wel in de schaduw zitten. Mooie foto’s van de tuin!

    Beantwoorden

  4. Jeannette
    Jul 24, 2013 @ 06:46:33

    Echte zomerse kleuren, en
    wat zien je planten er prachtig (en gezond!) uit…
    Wat grappig om het koffieboontje als boordpatroontje te gebruiken!

    Beantwoorden

  5. MariekeStaalsmid
    Jul 27, 2013 @ 06:14:46

    Het garen ziet er mooi uit, ben heel benieuwd hoe het zich houdt. En inderdaad een leuk idee om het koffieboontje in de boord te gebruiken.

    Beantwoorden

Geef een reactie

