verwennerij!

Zus en zwager wilden graag de midzomernachtzon zien. En zo waren ze tijdens de zomerzonnewende in Lapland.
Via whatsApp en e-mail bleef ik op de hoogte van hun prachtige reis:
Bijzonder hoor, zit Tijm daar duizenden kilometers ver weg en kunnen we gewoon: “Lekker Sliepe” tegen mekaar appen.
Van de week kwamen ze weer terug en vanmiddag zag ik Zus weer ‘life’.
Ze nam naast mooie verhalen ook prachtige cadeautjes voor ons mee! Ik werd gigantisch verwend!
Grappig: ik zette deze, in de gauwigheid genomen foto, op facebook. Meteen stroomden de ‘likes’  binnen.
DSC06367Deze prachtig ingepakte bolletjes wol kreeg ik.
Een grote bol sokkenwol, 150 gram voor een dik paar sokken! Volgens het etiket zelfs op pen 4! En een paar Zweedse patronen erbij.
DSC06370In het andere pakketje zat een lief kaartje van, jawel, de kerstman! Zes bolletjes prachtig garen waar ik wel 2 paar wanten van kan breien. Ook heerlijk dik, en, ook niet onbelangrijk in de winter, 100% wol. Dit garen komt uit Kabelvag lofoten bij deze wolwinkel. Mooi hè! Garen voelt zo lekker! Het zal fijn zijn ermee te werken. Wanten? Muts? Ik weet het nog niet maar wordt vast mooi.
DSC06369Hartelijke bedankt zus! Echt zo lief!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tijm
    Jul 06, 2013 @ 05:09:36

    Ik hoop nog veel vaker je te mogen verwennen.
    En idd, zo fijn om ook vakantie zo contact met elkaar te kunnen hebben.
    Daar ben ik blij mee en het is zo leuk om alles met je te delen.
    Je snapt het zo goed als ik enthousiast ben over breiwinkels en zo. Fijn om dat zo te kunnen delen.

    x x x

    Beantwoorden

  2. hannahsknits
    Jul 06, 2013 @ 05:10:59

    Doe mij zo’n zus!! Heerlijk om telkens zo verwend te worden. Ik ben heel benieuwd naar wat je er van gaat maken!

    Beantwoorden

  3. Mariek
    Jul 06, 2013 @ 12:25:14

    Wat een heerlijke verwennerij. Geniet er van, Froukje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

