haken

Op Pinterest komen zulke mooie dingen voorbij. Gehaakt, gebreid of geborduurd. Het is een inspiratiebron voor mij. Snuffelen tussen al het moois, heerlijk!  Zo zag ik vanmorgen deze mooie deken.
9204f8167cba93ac7cbec875d02362ae
Door op het plaatje te klikken kwam ik bij patroon, ook al zo handig van Pinterest. Het patroon is van Attic24. Een populaire blogster uit Engeland. Ach, ik had het kunnen weten. Zij is een ster met kleurgebruik! Ik volg haar al een tijdje. Ook als zo inspirerend!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. breienmaar/besparen maar
    Jul 02, 2013 @ 18:18:10

    En het patroon is ook in het Nederlands vertaald:) Ik ben er zelf mee bezig en dit is zo leuk om te doen.
    http://charami.com/2010/09/04/vertaling-keurig-golf-patroon/

    Beantwoorden

  2. hannahsknits
    Jul 03, 2013 @ 17:07:14

    O, er is zo veel moois om te maken. Attic24 is inderdaad een heerlijk kleurrijke blog. Ga je deze deken ook maken?

    Beantwoorden

Geef een reactie

